KTO: Durf van uw klanten te leren!

Het Klant Tevredenheids Onderzoek (KTO) is in onze optiek een ideaal middel om uw keuzes voor CRM en commerciële strategie op te baseren. Uit een KTO komt immers duidelijk naar voren:
– In hoeverre u voldoet aan de eisen en wensen van uw klant
– Waar uw verbeterpunten volgens uw klant te vinden zijn
– Wat uw sterke punten zijn

Aangezien uw klanten u deze informatie persoonlijk geven heeft u de mogelijkheid om direct in te spelen op hun behoeften.
Op deze manier vergroot u uw succes en verstevigt u de relatie met uw klanten. Wie wil dat nou niet?!

YourCS kan op diverse manieren (mee)werken aan uw KTO:

Strategisch en operationeel
Als initiator en uitvoerder van het KTO:
Wij nemen u al het werk uit handen en leveren u een heldere eindrapportage waarin uiteraard onze aanbevelingen zijn opgenomen.
Operationeel
Enkel en alleen als uitvoerder van het KTO:
Wij ‘enquêteren’ uw klanten alleen, de overige werkzaamheden en het opstellen van het KTO verzorgt u zelf

Natuurlijk zijn er diverse mengvormen van de bovenstaande mogelijkheden denkbaar maar…
Waarom zou u moeilijk doen als YourCS het kan?!

Meer weten? Neem dan even contact met ons op.