YourCS weet hoe een telefonisch verkoopgesprek gevoerd moet worden. Wij weten ook op welke manier andere informatie het beste via de telefoon gedeeld kan worden: Met onze kennis en ervaring slaan wij ‘de juiste toon aan’ en staan wij uw (toekomstige) opdrachtgevers vakkundig te woord.

Maar wij doen graag méér! Door telefonische communicatie te integreren in een breder plan zal de effectiviteit van de ‘calls’ enorm toenemen. Wij werken graag mee aan uw commerciële succes en bieden dus méér dan ‘alleen bellen’. Ook voor de onderstaande ‘concepten’ bent bij bij YourCS aan het juiste adres:
– Telefonische support: Strategie, calls, rapportage
– Concepten: Integratie campagne in overige activiteiten, strategie, ondersteunende campagnes, calls, rapportage, verbeterplan
– KTO: Onderzoek naar klanttevredenheid / loyaliteit door (telefonische) enquête
– CRM in uitvoering: Uw volledige klantenrelatiemanagement (inclusief concepten en KTO)